Forslag til ny skole- og tilbudsstruktur er klart

Fylkeskommunedirektør Tron Bamrud legger fram tre alternativer i sitt forslag til ny skole- og tilbudsstruktur for Innlandet.

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?

Velkommen til skolestart!

Mandag 21. august 2023 starter et nytt skoleår. Her finner du nyttig informasjon du trenger i skolestarten.

Velkommen til Storsteigen vgs, skolested Nordstumoen

Her er informasjon til nye elever og foreldre/foresatte ved skolested Nordstumoen.  Velkommen søndag 20. august!

Klage på karakter

Du har rett til å klage på eksamen og karakterer. Fristen for å klage er 10 dager.

Endring i botilbud ved skolested Nordstumoen

Fra skoleåret 2023/2024 blir det endring i egenbetaling for botilbudet ved skolested Nordstumoen.

Aktivere brukerkonto i Innlandet

For å kunne bruke våre digitale verktøy og tjenester, må du ha en Innlandet-brukerkonto.